I. Preparazione
1. Sceglite una carne adatta: Hè cunsigliatu di sceglie carne fresca di manzo o di porcu, a carne magra essendu a megliu. A carne cù un cuntenutu di grassu troppu altu affetterà u gustu è a durata di conservazione di a carne secca. Tagliate a carne in fette sottili uniformi, di circa 0,3 - 0,5 cm di spessore. Questu aiuta a carne secca à esse riscaldata uniformemente è asciugata rapidamente.
2. Marinate a carne: Preparate a marinata secondu i vostri gusti. E marinate cumuni includenu sale, salsa di soia ligera, vinu di cucina, polvere di frassino pungente cinese, polvere di chili, polvere di cumino, ecc. Mette e fette di carne tagliate in a marinata, mischjà bè per assicurà chì ogni fetta di carne sia cuperta di marinata. U tempu di marinatura hè generalmente di 2-4 ore, permettendu à a carne d'assorbe cumpletamente u sapore di i cundimenti.
3. Preparate l'asciugatrice: Verificate s'ellu l'asciugatrice hè in funziunamentu nurmale, pulite i vassoi o i rack di l'asciugatrice per assicurà chì ùn ci sianu micca detriti. Sè l'asciugatrice hà funzioni di diverse impostazioni di temperatura è impostazioni di tempu, familiarizatevi cù u so metudu di funziunamentu in anticipu.


II. Passi di asciugatura
1. Disponete e fette di carne: Disponete e fette di carne marinata uniformemente nantu à i vassoi o i rack di l'asciugatrice. Fate attenzione à lascià un certu spaziu trà e fette di carne per evità chì si appiccichinu trà di elle è influenzinu l'effettu di asciugatura.
2. Impostate i parametri di asciugatura: Impostate a temperatura è u tempu adatti secondu u tipu di carne è e prestazioni di l'asciugatrice. In generale, a temperatura per l'asciugatura di carne secca pò esse impostata à 55 - 65°C per 8 - 10 ore; a temperatura per l'asciugatura di a carne secca di porcu pò esse impostata à 50 - 60°C per 6 - 8 ore. Durante u prucessu di asciugatura, pudete verificà u gradu di asciugatura di a carne secca ogni 1 - 2 ore.
3. Prucessu di asciugatura: Accendete l'asciugatrice per asciugà a carne secca. Durante u prucessu di asciugatura, l'aria calda in l'asciugatrice circulerà è eliminerà l'umidità da e fette di carne. Cù u tempu, a carne secca si disidraterà è si seccherà gradualmente, è u culore s'intensificherà gradualmente.
4. Verificate u gradu di asciugatura: Quandu u tempu di asciugatura hè vicinu à a fine, fate attenzione à u gradu di asciugatura di a carne secca. Pudete ghjudicà osservendu u culore, a struttura è u gustu di a carne secca. A carne ben secca hà un culore uniforme, una struttura secca è dura, è quandu hè rotta à manu, a sezione trasversale hè croccante. Se a carne secca hà sempre umidità evidente o hè dolce, u tempu di asciugatura pò esse allargatu in modu apprupriatu.


III. Trattamentu di seguitu
1. Raffreddà a carne secca: Dopu l'asciugatura, cacciate a carne secca da l'asciugatrice è mettetela nantu à un piattu pulitu o una griglia per rinfriscà naturalmente. Durante u prucessu di rinfriscà, a carne secca perderà ulteriormente umidità è a struttura diventerà più compatta.
2. Imballà è cunservà: Dopu chì a carne secca hè cumpletamente raffreddata, mette la in un saccu sigillatu o in un cuntainer sigillatu. Per impedisce chì a carne secca si umidi è si rovini, si pò mette un dissicante in l'imballu. Cunservà a carne secca imballata in un locu frescu è asciuttu, evitendu a luce diretta di u sole, in modu chì a carne secca possa esse cunservata per un bellu pezzu.


Data di publicazione: 29 di marzu di u 2025