I germogli di bambù freschi anu un altu cuntenutu d'acqua, dunque devenu esse tagliati, cotti à vapore è pressati prima di esse asciugati.
1. Selezzione: Tagliate a parte invechjata di a coda di i germogli di bambù, sbucciate u gusciu, tagliate à a mità è poi lavate.
2. Vapore è risciacquu: Fate bollire i germogli di bambù trasfurmati per 2 à 3 ore. A norma hè chì i germogli di bambù diventanu bianchi cum'è a giada è diventanu morbidi. Pudete inserisce una verga di ferru in l'internodi di i germogli di bambù per ispezionalli. (Nutate bè chì l'acqua deve esse cambiata ogni 2 à 3 vasi, altrimenti i germogli di bambù secchi cambieranu di culore facilmente, riducendu a qualità è u valore); risciacquate cù acqua fredda è asciugate l'umidità superficiale.
3. Pressatura: Pone i germogli di bambù piatti in a pressa finu à chì l'acqua spremuta sia schiumosa è ligeramente rossa.
3. Asciugatura: Pone i germogli di bambù cotti à vapore è pressati è spinghjeli in a stanza di asciugatura. U standard qualificatu per i germogli di bambù dopu l'asciugatura hè di culore brillanti, giallu doratu è fragrante. In generale, u tempu di asciugatura di i germogli di bambù di primavera hè di circa 8-10 ore. L'umidità deve esse cuntrullata à circa 10%-15%, è a temperatura deve esse cuntrullata trà 50 ℃-60 ℃. L'alta temperatura farà indurisce a pelle di i germogli di bambù di primavera, è a bassa temperatura aumenterà u tempu di asciugatura.
Bandiera Occidentalepò furnisce i seguenti equipaghji industriali:
1. Attrezzatura di riscaldamentu per serre, capannoni, aziende agricole, ecc.
2. Camere di asciugatura è asciugatrici à nastro per carne, tagliatelle, amidu, frutti, ligumi, spezie, materiali medicinali, legnu, ecc., è ancu camere di sterilizazione à alta temperatura per e fattorie.
3. Essiccatori à tamburu per grani, fertilizzanti, alimenti, fanghi, sabbia di fiume, ecc.
4. Diversi tipi di scambiatori di calore.
5. Generatori di fume.
Inoltre, i nostri equipaghji ponu esse riscaldati da guasi tutti i tipi di fonti di calore, cum'è a biomassa, l'elettricità, l'energia aerea, u grafene (NOVU), u gasu naturale, u gasu liquefattu, u diesel, u vapore, u carbone, ecc.
Data di publicazione: 04 dicembre 2024