U ravanellu seccu hè un spuntinu deliziosu cù una ricca nutrizione è un gustu unicu. L'asciugatura tradiziunale di u ravanellu hè fatta per asciugatura à u sole. Stu metudu richiede assai tempu è u ravanellu hè faciule da imbrunisce, causendu a perdita di nutrienti in u ravanellu. À u listessu tempu, l'efficienza di l'asciugatura hè bassa è hè assai influenzata da u clima.
Prucessu simplice di siccatura di ravanelli:
1. Selezzione: Verificate s'ellu ci sò crepe è forchette nantu à a superficia di u ravanellu, è sceglite ravanelli di taglia è pesu uniformi;
2. Pulizia: Pulite u fangu nantu à a superficia di u ravanellu, è dopu
3. Affettatura: Tagliate u ravanellu in fette fine o strisce per a successiva marinatura è asciugatura.
4. Marinatura (secondu i bisogni): Mette u ravanellu tagliatu in acqua salata per a marinatura. U tempu di marinatura hè generalmente da 2 ore à circa una settimana, affinchì l'umidità di u ravanellu possi penetrà è aumentà u gustu è u sapore.
5. Piattu: Pone u ravanu seccu nantu à una teglia cù un spessore di 3-5 cm per assicurà un'asciugatura uniforme di u materiale;
6. AsciugaturaImpostate a temperatura à 37 gradi Celsius, è ci vole circa 4-6 ore per asciugà un lottu; u cuntenutu d'umidità di u ravanellu seccu hè trà 15% è 20%, ciò chì significa chì l'asciugatura hè cumpleta.
Vantaghji diAsciugatrice à bandiera occidentale:
1. Altu gradu di automatizazione è intelligenza, cuntrollu automaticu da u pannellu PLC, operazione di asciugatura cuntinua 24 ore su 24.
2. Cuncepimentu mudulare, installazione è smontaggio flessibile è convenientu, senza limiti di spaziu, sia in interni sia in esterni.
3. Una larga gamma di applicazioni, pò ancu esse largamente aduprata in l'asciugatura di altri prudutti agriculi è di linea laterale, una macchina per usi multipli;
4. Si ponu aduprà fonti di calore ricche, cum'è l'elettricità, u vapore, u gasu naturale, u carbone, i pellets di biomassa è altre fonti di calore.
5. Risparmiu energeticu è prutezzione ambientale, risparmiendu più di u 10% di energia cà altri prudutti simili.
Data di publicazione: 12 dicembre 2024