A medicina erboristica cinese hè generalmente secca à basse o alte temperature. Per esempiu, i fiori cum'è u crisantemu è u caprifogliu sò generalmente seccati in un intervallu di 40 °C à 50 °C. Tuttavia, alcune erbe cù un cuntenutu di umidità più altu, cum'è l'astragalu è l'angelica, ponu richiede temperature più alte, tipicamente in un intervallu di 60 °C à 70 °C per l'asciugatura. A temperatura di asciugatura per a medicina erboristica cinese hè generalmente trà 60 °C è 80 °C, è i requisiti di temperatura specifici ponu varià per diverse erbe.
Durante u prucessu di siccatura, hè impurtante mantene una temperatura costante è evità temperature estreme alte o basse. Chì succede se a temperatura di siccatura hè troppu alta ? Se a temperatura di siccatura hè troppu alta, a medicina erboristica cinese pò diventà eccessivamente secca, affettendu a so qualità, è pò ancu purtà à prublemi cum'è a decolorazione, a ceratura, a volatilizazione è i danni à i cumpunenti, cù una diminuzione di l'efficacia medicinale di l'erbe. Inoltre, una temperatura di siccatura eccessivamente alta puderia purtà à una diminuzione di a qualità di l'aspettu di l'erbe, cum'è a sbucciatura, e rughe o e screpolature. Chì prublemi derivanu da l'asciugatura à una temperatura troppu bassa ? Se a temperatura di siccatura hè troppu bassa, l'erbe ùn ponu micca siccassi abbastanza, ciò chì pò purtà à a crescita di muffa è batteri, causendu una diminuzione di a qualità è ancu un pussibule deterioramentu di l'erbe. L'asciugatura à bassa temperatura aumenta ancu u tempu di siccatura è i costi di pruduzzione.
Cumu hè cuntrullata a temperatura di asciugatura ? U cuntrollu di a temperatura di asciugatura si basa nantu à apparecchiature prufessiunali per l'asciugatura di a medicina erboristica cinese, tipicamente aduprendu u cuntrollu elettronicu di a temperatura per aghjustà automaticamente a temperatura, l'umidità è u flussu d'aria, è per stabilisce i parametri di asciugatura in tappe è periodi per assicurà a qualità di l'erbe.
In riassuntu, a temperatura di asciugatura per a medicina erboristica cinese hè generalmente trà 60 °C è 80 °C, è u cuntrollu di a temperatura di asciugatura hè unu di i fattori impurtanti per assicurà a qualità di l'erbe. Durante u prucessu di asciugatura, hè necessariu verificà regularmente a cundizione di l'erbe per assicurassi chì rispondenu à u livellu di siccità necessariu. Per assicurà l'efficienza è a stabilità di l'asciugatura, hè necessaria una manutenzione regulare di l'attrezzatura di asciugatura.
Data di publicazione: 26 di marzu di u 2020