A seccadore rotariu hè trà i macchine d'imprese pregetata per via di a so forza stabile, è capacità secca sustentiale in minera, a industria di cunstruction, è agricultura, è l'industria agricula.
A parte chjave di a secca cilindrica hè un cilindru di giunzione di giardinalmente inclinatu margina. Cume i sustanzi infiltranu u cilindru, si impegnanu cù l'aria calda sia in u flussu parallele, o avè u cuntattu cù u muru interna di u riscaltu. L'uscita di merchenzie desidratata da l'estremità inferiore à u latu oppostu. In u corsu di a prucedura di disperazione, The Sostanze Viaghju da l'Apice di a Basta à a Radice graduale di a Forza di Graving. In u tamburi, ci sò di risuscite pannelli è spullianu e sustanzi, per mezu di l'area di scambiu di calore, è invalizà u fondu di secassu, è accende u muvimentu ascisu di e sustanzi. In seguitu, dopu à u trasportu di u calore (aereo calda o gasu di fucile) i sustanzi, l'intera debri hè appruntata da un raccordu di terra brode è dopu scaricatu.
1. Varietà di opzioni di carburante, fù biomassu, gangbang naturale, l'elettricità, Steam, è più, chì pò esse scelti basatu nantu a situazione lucale.
2. Stuffs continuamente tumble, alzato à u puntu più altu dentru u tamburinu da u platu di l'elevazione prima di cascà. Venite à cuntattu cumpletu cù l'aria calda, a desidratazione rapida, accurtà u tempu di secca.
3. U calore eccessivu hè ripresa cumplettamente durante l'emissione di gas di esausto, salvezza energia da più di 20%
4. Funzioni cume ajuste ajuste, deumidenza, e cose alimenti, alimentendu, cuntrollu automaticu avendu programmi, un buttone di necessità manuale.
5. Dispositivu di pulizia automaticu facultativu, chì inizia à lavà l'acqua di alta pressione dopu à u prucessu di secche, pulizziari l'internu è a preparazione per l'usu prossimu.
1. Industria chimica: acidu sulculicu, sodo caustica, sulfate di ammonium, urea, acit di potarium, fertilium di fessagato potarium, fertilizzer di cartivie
2. Industria alimentaria: glucose, salu, sughjulu, maltu di vitamina, malu granulatu
3. Produttori minacci: Bentonite, cuncincrate, carconio, mancidatina di manzani, calcariu, di rat
4. Altri: ferru in polvere, soia, rifiuti abrasivi, partite, serratura, i grani di distillatore